Σάββατο 8 Μαΐου 2010


Τέλος Δεκεμβρίου παρέδωσα στο εκδοτικό τμήμα των Εκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ τα κείμενά μου. Και δούλεψαν σκληρά , πέντε ολόκληρους μήνες, σε όλα τα τμήματα. Κι είναι τόσοι πολλοί οι άνθρωποι που κουράστηκαν για το βιβλίο μου, που αν τους αναφέρω θα γεμίσω τη σελίδα. Η Αγγέλα, η Κατερίνα, η Κλειώ, η Πόπη, η Ελένη, ο Σάκης, η Χρυσούλα κι άλλοι, κι άλλοι...
Έβαλαν την ψυχή τους, όπως κάνουν σε όλα τα βιβλία που παραδίδονται στα χέρια τους. Είναι μια χαρούμενη οικογένεια όλοι όσοι δουλεύουν εκεί. Τι παράξενο στις μέρες μας....
Τρελαίνονται να σκοτώνονται στη δουλειά!
Λίγες ημέρες πριν, πήρα στα χέρια μου το πρώτο αντίτυπο. Έχει τόσες πολλές σελίδες κι όμως είναι πανάλαφρο! Αέρας! Ήταν ενθουσιασμένοι όλοι, χαιρόντουσαν σαν μικρά παιδιά. Για το εξώφυλλο, το χαρτί, το οπισθόφυλλο, τα πάντα! Κι άνοιξαν σαμπάνιες, και χαμογελούσαν όλοι, λες και ήταν δικό τους το βιβλίο, γιατί έτσι αισθάνονται, γιατί έτσι δουλεύουν. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, δε λέει τίποτα για τον κόπο τους. Κι είναι κάθε λεπτό κοντά τους ο εκδότης, ο αξιολάτρευτος Θάνος Ψυχογιός, με ένα καλό λογο κι ένα χαμόγελο στα χείλη, μοχθεί κι εκείνος μαζί τους, χαίρεται το κάθε τι. Γι' αυτό κάθε αναγνώστης νιώθει φίλος με τους συγγραφείς, γι' αυτό κάθε αναγνώστης νιώθει πως τον σέβονται αληθινά.
Τη Δευτέρα, 10 Μαϊου, το βιβλίο παραδίδεται στα βιβλιοπωλεία. Ήρθε η δική σας ώρα, η ώρα να ανοίξει ο κύκλος επικοινωνίας μας...
Δε θα ξεχάσω τα λουλούδια, τα γέλια, τις ευχές, τα χαμόγελα, τον απίστευτο κόπο όλων όσων με βοήθησαν να ετοιμαστεί το βιβλίο.
Δε θα σταματήσω να περιμένω κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό, τις αντιδράσεις τις δικές σας, τα λόγια σας. Γιατί το βιβλίο μου, κάθε βιβλίο, αξίζει μόνο όταν μιλήσει στην καρδιά σας. Καλό ταξίδι στα μονοπάτια της αγάπης, που σας έχω ετοιμάσει. Είναι η δική σας η σειρά τώρα. Κι αν οι λέξεις μου μιλήσουν στην καρδιά σας, τότε θα ΧΑΘΩ κι εγώ στη δική σας ΑΓΑΠΗ...

3 σχόλια:

  1. ΈΦΘΑΣΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ......

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Ζαχαρένια φιλενάδα μου. Κι εσένα τα καλύτερα στη διοργάνωσή σου. Θα σκίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοταξιδο κοπελια μου!!!
    Σε καταλαβαινω αφάνταστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή