Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ''ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ''..


ΝΑΥΠΛΙΟ, Σάββατο 25 Μαΐου, και ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΑΦΟΡΜΕΣ.

Με περίμεναν φιλιά ολόγλυκα, αγκαλιές πολύτιμες. Και γλυκά και φωτογραφίες και υπογραφές και μια ανθισμένη βιτρίνα, πλημμυρισμένη από το ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ, και κεράκια βανίλιας, και καφές με το άρωμα της βανίλιας και το κυριότερο:  λόγια που χώθηκαν κατευθείαν στην καρδιά μου. Με περίμενε η Αναστασία μου στο κουκλίστικο βιβλιοπωλείο της κι όλες μου οι φίλες στο Ναύπλιο. Κι ύστερα δεν είχα, παρά μόνο συναισθήματα που γέμισαν για άλλη μια φορά την καρδιά μου, όπως κάθε, μα κάθε φορά που αγκαλιάζω με το βλέμμα, αλλά και με την καρδιά και με τα βιβλία μου τις φιλενάδες μου. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου το βιβλιοπωλείο ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΑΦΟΡΜΕΣ για την υπέροχη φιλοξενία του, αλλά και τις εκδόσεις Ψυχογιός που μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στο μαγευτικό Ναύπλιο, σε μια πόλη που είναι κλεισμένη στην καρδιά όλων. Ευχαριστώ τις φίλες, όλες μου τις φίλες που βρέθηκαν κοντά μου και άδειασαν τα ράφια.  Εύχομαι ένα συναρπαστικό ταξίδι με την Άρτεμη, που τώρα σεργιανίζει μαζί σας στην ονειρεμένη πόλη σας…




5 σχόλια:

  1. Ήταν αδύνατον να μη σε περιμένουν με αγκαλιές, επιβραβεύσεις και αρώματα βανίλιας.Μακάρι όλες οι παρουσιάσεις σου να πάνε τέλεια, αν και αναμενόμενο!Δίνεις ψυχή και παίρνεις το αντάλλαγμα.Σε φιλώ γλυκά και ελπίζω να σε συναντήσω στο Πασαλιμάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oλόγλυκιά μου φιλενάδα, Georgette μου! Πόσο πολύ σε ευχαριστώ για τα πολύτιμα λόγια σου. Μου χαρίζεις δύναμη, αγάπη, κουράγιο, ενθάρρυνση... Κάθε φορά που εκδίδεται ένα καινούργιο μου βιβλίο, μικρό παιδί νιώθω, νιώθω σαν να είναι το πρώτο μου. Και προσπαθώ κάθε φορά που γράφω να είμαι καλύτερη από την προηγούμενη. Είναι η αγάπη σας, η ανάσα της γραφής μου! Σε ευχαριστώ, καρδούλα μου κι εύχομαι το ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ να σε συναρπάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και θα βρίσκομαι στο ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ. Κάθε χρόνο είμαι κοντά σας! Μόλις μάθω ημερομηνία και ώρα θα το αναρτήσω στο blog μου. Σου χρωστάω μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Georgette μου, στην έκθεση βιβλίου στο ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ, θα βρίσκομαι το Σάββατο 29 Ιουνίου. Μόλις το έμαθα και δε σε ξέχασα!!!Φιλιά πολλά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αρωμα βανίλιας με ταξιδεψε με μαγνητισε .Συγχαρητηρια για ένα βιβλιο γεματο γευσεις αρωματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή