Τρίτη 18 Μαΐου 2010























Πόσο θα ήθελα να κεράσω όλους σας, έναν έναν προσωπικά μια τέτοια τούρτα. Μια σοκολατένια καρδιά μόνο για σας, για τα τόσο καλά σας λόγια! Το ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ μετράει μονάχα έξι μέρες στα ράφια των βιβλιοπωλείων και η αγάπη σας με έχει πλημμυρίσει χαρά. Γιατί τώρα βρίσκεται στα δικά σας χέρια και κάθε φορά που ακού...ω τα σχόλιά σας, τρελαίνομαι από τη χαρά μου, κάνω σαν μικρό παιδί. Μου μιλάτε για την υπέροχη διαγραφή χαρακτήρων, μου λέτε πως νιώθετε πως σαν να είσαστε εσείς οι ήρωες, μου τονίζετε ακόμα και πως κλάψατε από συγκίνηση, με πιάνετε από το χέρι και βρίσκεστε δίπλα μου τώρα που συνεχίζω να γράφω...Κι είναι τόσο πολλά τα μηνύματά σας από όλα τα μέρη της Ελλάδας, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Βέροια, τη Χαλκίδα, την Κύπρο, την Κατερίνη, την Καστοριά, την Κρήτη, τη Σαντορίνη.... Αυτή είναι η χαρά του συγγραφέα. Αυτή είναι η ικανοποίησή του. Χαίρομαι τόσο που κατάφερα να σας συγκινήσω, χαίρομαι τόσο που μοιραστήκατε και μοιράζεστε μαζί μου αυτό το ταξίδι... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου