Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΡΑΛΛΙ (ανάπτυγμα), ένα ταξίδι στον κόσμο της αλήθειας...













«Στο βάζο με τα ψεύτικα τριαντάφυλλα υπάρχει ένα κουτάκι. Μέσα στο κουτάκι έχω φυλάξει μια καρδιά από κοράλλι. Τη φορούσε η γυναίκα μου. Θέλω να την πάρεις εσύ. Θέλω να τη φοράς εσύ… για να με θυμάσαι…»

O Δημήτρης είναι αστυνομικός, ζει στη Σαντορίνη, προσπαθώντας να ξεχάσει τη χαμένη του αγάπη, να φτιάξει και πάλι τη ζωή του.
Η Αλεξία είναι ιδιόρρυθμη, παραβατική, απροσάρμοστη, απείθαρχη. Μέχρι που η ζωή την αναγκάζει να κοιτάξει κατάματα την αλήθεια.
Η Μελίνα, μεγάλωσε χωρίς μητέρα, είναι τρυφερή, αθώα, ονειρεύεται την πραγματική αγάπη.
Ο Οδυσσέας είναι πλασμένος με τη στόφα του ήρωα, παλεύει για τα ιδανικά του, ψάχνοντας απεγνωσμένα την Ιθάκη του.

Τέσσερις ήρωες που μπλέκονται ανάμεσα σε ιστούς αράχνης καμωμένους από ψέματα και παλεύουν για να ξεφύγουν αναζητώντας το κόκκινο κοράλλι της καρδιάς τους.
Ριζώνει άραγε η αγάπη χωρίς την αλήθεια;

4 σχόλια:

  1. Με το καλο Ρενάκι μου...ναναι καλοτάξιδο κι ευλογημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να είναι και αυτό το βιβλίο τόσο υπέροχο όσο και το προηγούμενο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ, Σμαραγδένια μου, για την αγάπη, τη φιλία, τη συμπαράστασή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ, καλή μου φιλενάδα! Ελπίζω να ταξιδέψεις όπως εσύ θέλεις και με το ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΡΑΛΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή