Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Το αφιερώνω σε όλες μου τις φίλες, τους ΜΙΚΡΟΥΣ μου ΑΓΓΕΛΟΥΣ...

8 σχόλια:

  1. Μοναδικό, συγκηνητικό, ταξιδιάρικο, γεύση ανεμελιάς, ξεγνοιασιάς, αθωότητας, γλύκα σκέτη, ομορφιά, τρυφερότητα, ρομαντισμός...ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Και τι δε θα έδινα στον κόσμο να έχω μια φίλη όπως η Νεφέλη, αυτή η ηρωίδα, ο μικρός άγγελος ο τόσο μοναδικός που στάζει γλύκα και άπειρη μαγευτική ομορφιά!!! Η μαγισσούλα της καρδιάς μου αυτό το κορίτσι...Σας ευχαριστώ και πάλι γι'αυτή τη μοναδική εμπειρία την τόσο γλυκιά, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε ως χώρα, το μόνο που μου έδωσε μια ανάσα χαράς ήταν αυτοί οι 3 μικροί άγγελοι...Καλό σας ταξίδι μικρά μου αγγελάκια μαγέψτε τους όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφροδίτη μου, πόσο σε ευχαριστώ, για άλλη μια φορά! Τα λόγια σου, βάλσαμο της ψυχής μου, ανάσα της γραφής μου. Γράψε μου σε παρακαλώ και στο renrossi@gmail.com στο προσωπικό μου email. Φιλιά πολλά, φιλιά καρδιάς και σε περιμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα βρήκα το μπλογκ σας και χάρηκα πολύ!! Εχω διαβάσει όλα τα βιβλία σας και είμαι φανατική αναγνώστριά σας!! Συγχαρητήρια γιατί τα βιβλία σας με συντροφεύουν και με συναρπάζουν!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνια μου, σε ευχαριστώ τόσο για τα πολύτιμα για μένα λόγια σου! Μου δίνουν δύναμη, χαρά και κουράγιο να συνεχίσω να γράφω! Μπορείς να μου κάνεις κι αίτημα φιλίας στο Rena Rossi Zairi B αν χρησιμοποιείς Facebook για να τα λέμε καθημερινά. Πολλά φιλιά, η Ρένα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφροδίτη μου, περιμένοντας το μήνυμά σου στο προσωπικό μου email, κατάλαβα πως μέσα στη βιασύνη μου, το είχα γράψει λάθος. Μπορείς να μου γράψεις και πάλι στο renrossi@otenet.gr Σου ζητάω συγνώμη και σου στέλνω τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου γλυκιά σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τη διευκρίνησή σου!!! Η αλήθεια είναι ότι σου είχα στείλει μέιλ εδώ και 2 εβδομάδες και μόλις τώρα το ξαναέστειλα στη σωστή διεύθυνση!Σ'ευχαριστώ πάααααααρα πολύ φιλενάδα μου γλυκιά σου εύχομαι ό,τι καλύτερο να έχεις όσο το δυνατόν ένα όμορφο και ξένοιαστο καλοκαίρι και να γυρίσεις γεμάτη έμπνευση να μας μαγέψεις για άλλη μια φορά!!!! Σου στέλνω και γω τα φιλιά μου και θέλω να ξέρεις ότι είμαι addicted to you and to your books!!!Στα γράφω και πιο αναλυτικά στο μέιλ μου φιλενάδα μου μοναδική!!!Να είσαι πάντα καλά Ρένα μου και να θυμάσαι πάντα πως υπάρχουν οι φανατικοί σου αναγνώστες που σε αγαπάνε για τη μοναδική συγγραφή σου και αυτή την ψυχή που βγάζεις αβιάστα στις σελίδες των βιβλίων σου...Είσαι πλεόν η Ρένα μου η Ρένα της καρδιάς μου...

      Διαγραφή
  6. Αφροδίτη μου, Μικρέ μου Άγγελε! Μην νομίζεις πως σε ξέχασα, αλλά βρίσκομαι διακοπές και δεν έχω σύνδεση με το προσωπικό μου email. Αμέσως μόλις γυρίσω σπίτι, θα σου γράψω... Τα λόγια σου, μου χαρίζουν τη δύναμη που έχω τόσο ανάγκη, τώρα που γράφω τη συνέχεια των ΜΙΚΡΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ... Σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου! Να χαμογελάς κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Ρέναέχω διαβάσει τους μικρούς αγγέλους το λάτρεψα ,έκλαψα και ταξίδεψα .Μόλις τελείωσα το ΑΡΩΜΑ βανίλιας τι να πω καταπληκτικό ,δύσκολο πράγμα να ανακαλυψεις τον εαυτό σου .σας ευχαριστώ για τα υπέροχα βιβλίαπου με κάνουν να ταξιδεύω.να είστε πάντα καλά.Μάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή