Κυριακή 26 Μαΐου 2013


ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ

Είναι τόσο όμορφη η Ελλάδα κάθε μέρα, αλλά την άνοιξη η ομορφιά της σε λιγώνει. Κι όταν ταξιδεύω  παρέα με το ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ στην Πελοπόννησο, τότε τα μάτια μου δεν προλαβαίνουν να γεμίζουν με  την ομορφιά γύρω μου…

ΤΡΙΠΟΛΗ, Παρασκευή 24 Μαΐου, και το ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.

Πλημμύρισε αρώματα και χρώματα η βιτρίνα του, πλημμύρισε ο χώρος από τις φιλενάδες αναγνώστριές μου. Κι εγώ να μιλάω και να μιλάω κι εκείνες να βουρκώνουν και να χαμογελούν. Είναι τόσο όμορφο να είσαι συγγραφέας, δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις τα συναισθήματα με τα οποία κατακλύζομαι όταν βρίσκομαι κοντά σας, όταν μου ανοίγετε τις αγκαλιές σας, όταν μου μιλάτε μέσα από την καρδιά σας. Ευχαριστώ το ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ , το πανέμορφο βιβλιοπωλείο της Τρίπολης,  για την υπέροχη, αξέχαστη φιλοξενία του, αλλά και τις εκδόσεις Ψυχογιός που μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στην πιο δροσερή πόλη, την πλημμυρισμένη αρχοντιά. Εύχομαι το ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ που τώρα βρίσκεται στα χέρια σας, να σας προσφέρει με τη σειρά του αξέχαστα ταξίδια. Ευχαριστώ τον κύριο Δημήτρη, τους τόσο ζεστούς υπαλλήλους του βιβλιοπωλείου, ευχαριστώ κάθε φίλη μου που βρέθηκε δίπλα μου, ευχαριστώ την τηλεόρασης της Αρκαδίας, αλλά και το Arcadiaportal.gr για τις συνεντεύξεις τους.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου