Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΣΑΛΩΜΗΣ

Από σήμερα, Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΣΑΛΩΜΗΣ, εκδόσεις Ψυχογιός, κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία!

Απίστευτη χαρά και τιμή για μένα, η επανακυκλοφορία του πρώτου μυθιστορήματός μου για ενήλικες. Το ζήτησαν οι φίλες μου αναγνώστριες και οι εκδόσεις Ψυχογιός δε θέλησαν να τους χαλάσουν το χατίρι.
Τις ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου.
Κι έτσι η Έλλη, η Ναταλία, η Δήμητρα, ο Δημήτρης, ο Νικόλας κι όλα τα πρόσωπα που υπάρχουν στο βιβλίο, πήραν και πάλι τον δρόμο του τυπογραφείου για να ζωντανέψουν τις ιστορίες της ζωής τους.
Ταξιδέψτε κι εσείς μαζί τους, χορέψτε στον ρυθμό της Σαλώμης…

 
 
 


5 σχόλια:

  1. Καλό βράδυ κα Ζαϊρη! Καλοτάξιδο να είναι και αυτό σας το βιβλίο. Θα το πάρω μόλις έρθει Κύπρο. Φιλιά πολλά Γιάννα/Κύπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου! Πόσο πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου! Εύχομαι να βρεθώ και πάλι γρήγορα κοντά σας! Μου έχουν λείψει οι αγκαλιές σας!!!

      Διαγραφή
  2. το διαβασα και αυτο το βιβλιο...για ακομη μια φορα....δακρυσα ανατριχιασα....ο τροπος με τον οποιο εκφραζεστε και γραφετε πραγματικα με κανει να θελω να διαβασω ολα σας τα βιβλια...σας αξιζουν παρα πολλα συγχαρητηρια...περιμενω πως και πως το επομενο βιβλιο....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για τα πολύτιμα για μένα λόγια σας! Μου δίνουν δύναμη, χαρά κι απέραντο κουράγιο να συνεχίσω το ταξίδι της γραφής! Χαίρομαι τόσο πολύ που ταξιδέψατε με το''μωράκι'' μου, το πρώτο μου βιβλίο για ενήλικες, χαίρομαι τόσο πολύ που σας άρεσε! Το καινούργιο μου μυθιστόρημα θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Ψυχογιός, όπως κάθε χρόνο, τον Μάιο. Τίτλος του: ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ. Είναι μια αληθινή ιστορία κι εύχομαι να σας ενθουσιάσει!!!

      Διαγραφή
  3. Κι ύστερα πήραν τον δρόμο για το σπίτι τους .... Καταπληκτικό βιβλίο , θυμάσαι πως η παντοτινή αγάπη υπάρχει.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή